زاهدان سلامت

زاهدان سلامت

النظافة من الإيمان

علوم پزشکی: معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ایرانشهر با اشاره به اینکه با ارتقاي دانشکده پرستاری ایرانشهر به دانشگاه، شاهد ارتقاي بخش‌های آموزشی، بهداشت و همچنین شاخصهای سلامت در منطقه خواهیم بود، گفت: افراد تحصیل کرده بومی منطقه اولویت پذیرش و جذب نیرو در این دانشگاه را خواهند داشت.

به نقل از ایسنا، دکتر محققی در مراسم ارتقاي دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر به دانشگاه دراین‌باره اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر علاوه بر اینکه در حوزه شهرستان دلگان و بخشهای بزمان و بمپور فعالیت خواهد داشت، شهرستانهای سرباز، زابلی، سراوان و نیکشهر را هم تحت پوشش قرار می‌دهد.

دکتر محققی تصریح کرد: علاوه بر دانشکده پرستاری و مامایی، دانشکدههای فوریتهای پزشکی و پیراپزشکی نیز در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به آموزش دانشجویان می‌پردازند.

وی همچنین با بیان اینکه در دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر بیش از 300 دانشجو مشغول به تحصیل هستند، افزود: با ارتقاي این دانشکده به دانشگاه و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی، میزان پذیرش دانشجو نیز افزایش می‌یابد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: تأسیس رشته‌های دانشگاهی براساس نیاز مردم منطقه خواهد بود .

همچنین در مراسم ارتقاء دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر به دانشگاه، دکتر شکیبا رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم با اشاره به گسترش فعالیتهای بهداشتی درمانی در استان یادآور شد: با اجرای طرح پزشک خانواده، هر 2هزار و 500 بیمار به صورت رایگان تحت پوشش یک پزشک خواهند بود.

محمد قیوم دهقانی نماینده مردم ایرانشهر، دلگان و سرباز هم اختصاص سهمیه خاص برای هفت شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، تامین نیروهای متخصص وماندگار در منطقه و راه‌اندازی بیمارستانها ومراکز تخصصی شهرستانهای دلگان، سرباز و زابلی را از اولویتهای این مناطق دانست و خواستار صدور مجوز ساخت بیمارستان اموزشی تخصصی 300تختخوابی ایرانشهر با توجه به موافقت وزیر بهداشت شد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: دكتر ايرج ضاربان ׀ تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , zareban.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com